Bijna iedereen heeft het weleens meegemaakt. Een vervelende sfeer op het werk. Ruzie met collega’s, .
Wil je consumenten laten kennismaken met iets nieuws? Dan is dit een wijze raad: sluit aan bij het bekende. Dat maakt snel vertrouwd. Als je winkelt bij ‘s lands grootste supermarkt, op zoek naar vegetarische producten, tref je bijvoorbeeld aan ‘stukjes als van kip’. Ook zijn er vele worstjes, burgers, schnitzels en balletjes. Dat zijn vertrouwde verschijningsvormen, in een vegetarische variant. Ook in onze bedrijfsrestaurants maken wij de vleesloze gerechten populair door ze aan te bieden in bekende presentatievormen.
"*" indicates required fields
Bijna iedereen heeft het weleens meegemaakt. Een vervelende sfeer op het werk. Ruzie met collega’s, .
Binnen veel organisaties verandert de werkomgeving en ook het bedrijfsrestaurant. We werken flexibeler, ontwikkelen nieuwe .
Zeewier is hot! Waarschijnlijk eet je zeewier vaker dan je denkt, het wordt namelijk o.a. .