altijd
vers
meer

Duidelijke rapportage met goede conclusies en goed toe te passen aanbevelingen

Ik werkte op een lokale bank met circa 250 aanwezigen per dag. Voor deze personen stond elke werkdag een uitgebreid lunchbuffet klaar. Tevens werd de catering verzorgd voor verschillende vergaderingen, bijeenkomsten en cursussen, zowel overdag als in de avonduren. We hadden de catering in eigen beheer. We wilden graag weten of de catering efficiënt werd uitgevoerd,  of er nog kosten bespaard konden worden en of er nog verbeteringen aangebracht konden worden in het assortiment.

We hadden verschillende bedrijven benaderd. Zowel cateraars als adviesbureaus. Uiteindelijk hebben we gekozen voor Van Lier vanwege de interesse die Rijnie toonde, haar vakkundigheid, enthousiasme voor het vak en deskundige aanpak.

We hebben de samenwerking als erg fijn ervaren. Van Lier kwam de afspraken keurig na. Een medewerker heeft een dag meegelopen, enkele gesprekken gevoerd en Van Lier heeft diverse gegevens opgevraagd. Dit heeft geleid tot een duidelijke rapportage met goede conclusies en goed toe te passen aanbevelingen. Zo hebben we andere schoonmaakmiddelen toegepast. Daardoor hoefden we minder schoonmaakmiddelen te gebruiken en de middelen waren minder schadelijk voor het milieu. We hebben het assortiment en het uitgiftebuffet aangepast. Dat bracht meer verrassing voor de bezoekers, minder lange wachtrijen en lagere kosten. 

Rijnie heeft me ook eens uitgenodigd op een locatie. Daar kreeg ik een hele goede indruk van de wijze waarop Van Lier Catering bij haar klanten de catering verzorgd. De nette uitstraling, het verrassende assortiment, de creativiteit en de aanpak sprak me erg aan. Het viel me op dat Van Lier de dienstverlening goed passend kan maken bij de behoefte van de klant. Ook voor aspecten op het gebied van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen draagt Van Lier graag een steentje bij. 

Ik kan Van Lier dan ook zeker aanbevelen voor elke event. M.n. de fijne samenwerking, klantgerichtheid en goede kwaliteit prijs ik aan.

Auke-Freek van der Galiën
vh manager Facilitaire Zaken
Rabobank Heerenveen

Delen

Om deze functie te kunnen gebruiken moet u de cookieinstellingen wijzigen

Wat anderen vertelden

“Van Lier is klantgericht en richt zich op kansen en oplossingen i.p.v. op problemen”
Lees verder
Chris Buijtendorp

Hoofd Facilitaire Dienstverlening
RSG Wolfsbos Hoogeveen


“Door de korte lijnen is het contact erg direct en constructief”
Lees verder
Bauke van der Meulen

Teamleider Facilitaire Ondersteuning
Gemeente Emmen


“Een goede kwaliteit voor een goede prijs. Ze leveren catering op maat”
Lees verder
Joke Peenstra

Managementassistent
Izore – Centrum Infectieziekten Friesland


“Duidelijke rapportage met goede conclusies en goed toe te passen aanbevelingen”
Lees verder
Auke-Freek van der Galiën

vh manager Facilitaire Zaken
Rabobank Heerenveen


“Van Lier is meedenkend, flexibel en oplossingsgericht”
Lees verder
Ineke de Roo

Directeur
Dr. Aletta Jacobs College


“Contacten en overleg met Van Lier verlopen altijd soepel en prettig”
Lees verder
Bea Stoker

Adviseur Bestuur en Relaties
Waterschap Drents Overijsselse Delta


“Bij Van Lier is klant nog koning”
Lees verder
Martin Jansen

Controller
Suiker Unie Groningen