altijd
vers
meer

Bij Van Lier is klant nog koning

Sinds 2011 verzorgt Van Lier de bedrijfscatering van de Suikerunie in Groningen. We waren niet meer tevreden over de vorige cateraar.  Dit bedrijf was te groot, opereerde landelijk en dacht niet echt met ons mee. Via internet hebben we toen een aantal cateraars uitgenodigd, waaronder Van Lier Catering. Wij hebben voor Van Lier gekozen door de servicegerichte houding, het meedenken en het regionale karakter van dit bedrijf.
Nog altijd heeft de locatiemanager een uitstekende, goede samenwerking , waarbij het meedenken en de goede communicatie centraal staan. Van Lier ontlast ons en bij hen is klant nog koning. De servicegraad is sterk en ik zou Van Lier dan ook zeker aanbevelen bij andere bedrijven.   
 

Martin Jansen
Controller
Suiker Unie Groningen

Delen

Om deze functie te kunnen gebruiken moet u de cookieinstellingen wijzigen

Wat anderen vertelden

“Van Lier is klantgericht en richt zich op kansen en oplossingen i.p.v. op problemen”
Lees verder
Chris Buijtendorp

Hoofd Facilitaire Dienstverlening
RSG Wolfsbos Hoogeveen


“Door de korte lijnen is het contact erg direct en constructief”
Lees verder
Bauke van der Meulen

Teamleider Facilitaire Ondersteuning
Gemeente Emmen


“Een goede kwaliteit voor een goede prijs. Ze leveren catering op maat”
Lees verder
Joke Peenstra

Managementassistent
Izore – Centrum Infectieziekten Friesland


“Duidelijke rapportage met goede conclusies en goed toe te passen aanbevelingen”
Lees verder
Auke-Freek van der Galiën

vh manager Facilitaire Zaken
Rabobank Heerenveen


“Van Lier is meedenkend, flexibel en oplossingsgericht”
Lees verder
Ineke de Roo

Directeur
Dr. Aletta Jacobs College


“Contacten en overleg met Van Lier verlopen altijd soepel en prettig”
Lees verder
Bea Stoker

Adviseur Bestuur en Relaties
Waterschap Drents Overijsselse Delta


“Bij Van Lier is klant nog koning”
Lees verder
Martin Jansen

Controller
Suiker Unie Groningen