altijd vers 

& lokaal

meer

Trakteer uw gasten op een fijne ambiance

21-2-2019

Wat doe je bij het bezoeken van een onbekend restaurant? Je beoordeelt de menukaart die buiten hangt. Je spiedt door het raam. Je steekt je hoofd om de deur om de sfeer te taxeren. Is dat oké, dan neem je de gok. In een bedrijfsrestaurant hebben bezoekers deze keuzemogelijkheid echter niet. Er is veelal maar één adres voor eten en drinken. Dat is makkelijk voor de uitbater! Maar niet heus...

Omdat er geen concurrerend restaurant is, moet je als bedrijfscateraar extra alert zijn. Dat begint met een hartelijke houding van je medewerkers. Een vriendelijk woord, een kort praatje; catering is meer dan goed verzorgde gerechten presenteren. Een professionele cateraar zorgt voor tevreden medewerkers. Ook positieve, vrolijke muziek met een bescheiden volume draagt bij aan de sfeer. Is er iets te vieren in het bedrijf? Vier het dan (een beetje) mee. Een klein aardigheidje kan veel doen.

Een klacht is een kans, hoor je wel eens zeggen. En dat is waar. Bij Van Lier nemen we de op- en aanmerkingen van onze gasten serieus. Een fout proberen wij snel te corrigeren en voor de toekomst weg te nemen. Soms brengt een klacht of suggestie ons op nieuwe ideeën! Dan zijn we extra blij met een gast die met ons in gesprek ging!

 

Wij verzorgen voor u gratis een sfeerproeverij!

Wilt u een beknopte rapportage over de sfeer in uw bedrijfsrestaurant? Wij voeren een vrijblijvende sfeerproeverij bij u uit. Onze mystery guest rapporteert aan u met 'Tips en Tops'.


Deel dit bericht

Om deze functie te kunnen gebruiken moet u de cookieinstellingen wijzigen